استقرار نیرو، جنگنده  و سامانه های موشکی آمریکا در عربستان شروع شد

ارتش آمریکا استقرار صدها سرباز، جنگنده و سامانه‌های موشکی در پایگاه شاهزاده سلطان در نزدیکی ریاض را بعد از موافقت پادشاه سعودی با استقبال از نیروهای آمریکایی در عربستان شروع کرد. این گام از ترس تقابل نظامی در سایه تنش‌های ...